Kastella

2008-04-17
08:23:40

Alone
Nu sitter jag i skolan. Heeelt själv vid datorerna.
Lollo och Valle kommer inte till skolan idag och
Sandra är förhoppningsvis påväg.. Vi har mental
och vi ska plugga på provet men jag har inga
böcker elle något så jag får sitta här och tråka.

Idag ska jag bara ta det lugnt kanske träffa någon
vän en liten stund om nån har tid =). (Ring mig )


Taggar inför helgen !

Nu vill jag bara ha helg. Har varit en tråkig vecka.
I helgen blir det nog huset på Fre med Molle & Elle
Sedan på lör så får vi se vad som händer.
Vad ska ni hitta på?

Hopp nu ska jag sitta här till klockan 09.00 och
inte göra ett skit sen ska jag in och köra mentalträning
vilket INTE är kul. Har tröttnat på den här skiten nu så
nästa termin ska jag byta till Dans =).


Hoppas ni får en bra dag pusspuss ^^

Kommentar:
#1: malin

Ring mig när du slutat :D

2008-04-17 @ 14:09:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: