Kastella

2008-04-02
22:25:26

Dagen
Idag började jag 09.50 och gick i skolan till kl. 14.00 sköönt våran tidigaste dag.

Efter skolan åkte jag direkt och hämtade min mobil. Jag glömde den idag på morgonen och jag känner mig verkligen handikappad utan mobilen i skolan. Så det fick bli att först hämta den och sedan stack jag upp till a6 som vanligt :). Där uppe gick jag med Molle och Moni . Jag och Malin skulle leta efter skor och det gick hyfsat bra. Jag köpte 2 par likadana tygskor fast olika färger kommer bilder snart.

Efter A6 stack jag direkt till våran danslokal och Jag, Valle och Lollo övade på våran koreografi i ca. 1,5 timmar och sedan blev det dans med xpito :)

Nu har jag precis kollat klart på Topmodel ( som förövrigt inte var lika bra denna gånger eftersom det mesta var sånt man redan har sett, men men )   och innan det var det So Do You Think You Can Dance.

Snart ska jag ta och krypa ner i min säng och käka något gott :) .
Imon har jag sovmorgon för att våran mentalträning är inställd såååå skönt så jag börjar väl vid halv 11 eller något.

Har ni haft en bra dag  ? :)

image162
image163

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: