Kastella

2008-04-06
14:15:42

Fira Syrran

Snart kommer min släkt hit ska fira min syster som fyller 20 imon som ni säkert vet.
Dom ska väl vara här vid 3 eller nåt skulle jag tro ^^

Idag har jag varit på A6 en sväng för jag skulle köpt något att ha på mig nu men jag hittade inget =(

Senare idag ska jag nog plugga lite tror jag sen får vi se vadsom händer ^^


Let me hold you Girl, caress my body You got me going crazy, you Turn me on
Turn me on Let me jam you Girl, wind all around me You got me going crazy,
you Turn me on Turn me on

Kommentar:

A6 är det typ shoppingställe kanske?
själv har vi här i enköping ett gym som heter A3! haha
lite kul
ha en bra kväll!
kika gärna in min blogg.

2008-04-06 @ 19:46:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: