Kastella

2008-04-25
00:25:27

kvälls inlägg..
Kom precis hem efter en kväll med Malin,Danne och Kenny.
Dom kom till Molle vid halv 6 eller något och sedan stack vi
och kollade på dans vid 20.00. Dom var as duktiga *applåder*

Sedan stack vi till kenny köpte även med oss pizza dit. Vi åt och
kollade på film. Mycket mysigt ^^ .

Nu ska jag snart sova ska kolla igenom lite på excel för jag har prov
i det imorgon. Fattar inte så mycket men jag tror nog det ska bli bra.

Jag fick G på mitt svenska antik prov också =)

Imon är det helg igen =) massa kul kommer hända ^^

Vad ska ni göra i helgen ? =)
Godnatt <3

Bilder fån kvällen!
Molles RENA tv.   
Tjolla hopp  
 Danne började fixa med molles högtalare=)
 Danne & MolleSnyggingarna 1&2 ;)
  Kenny Snyggingen 3 ;)
 In the car to the city
 Bella babe som vi kollade på dnsen med =)
 Dans <3
 Denna dansgruppen var läskig !
 Såå sööt kisse har Kenny <3<3<3<3
 Haha här bosatte vi oss under filmen :)
 En trött molle påväg hem :)

Kommentar:
#1: malin

hahhaha men herregud vilka bilder xD du är ju inte med på någon ditt mongo! och du får gärna ta bort nr 4 ;P

2008-04-25 @ 09:39:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: