Kastella

2008-04-29
19:10:56

Pluggat i solen.
Nu har jag pluggat en stund i det sköna vädret. Låg först och solade
en stund och somnade i ca 1 timma det var så skönt. Älska detta
vädret nu är det bara att hoppas att det inte vänder.

Imorgon är der alltså Valbor och det är dax att häsla våren välkommen
eller är det sommaren? . ajja skit samma.
 
Jag börjar iaf 09.50 och då ska hela skolan sammlas på parketten där
vi ska lyssna på sång ochsånt. och sedan ska vi också hlla Hv ennu en
gång. Guldhjältarna ska komma till skolan och 2 av dom hargår ju
fortfarande på skolan. Studerar: Niklas Torp och Mattias Tedenby
Fd elever:Jonas Johansson, Per Gustavsson,David Fredriksson,
Henrik Eriksson, Martin Thörnberg, Johan Lindström, Björn Melin.
A, alla dessa foredetta sanda elever ska komma till skolan och hyllas haha.

Vi är forfarande inte säkra på vad vi ska göra på kvällen och jag börjar få lite panik.
Men jag får väl hoppas att vi kommer på något vi får väl börja ta tag i det nu MALIN!
hahaha.

Ajja nu ska jag ta mig ett äpple och sitta inne en stund för solen gick i moln nu och
då blir det ju lite kyligt ute. Hoppas ni har haft en underbar dag ! :P

Kommentar:
#1: malin

klart vi kommer på något :P

2008-04-29 @ 19:44:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: