Kastella

2008-04-23
22:17:30

Snart läggdax
Hopp sista inlägget för idag. Ska snart sova är as trött.
Har precis kollat på topmodel. Det var rätt som åkte ut.

Så vad har jag gjort mer idag:
- Skola( fick gå på en extra lektion i 10 min )
- Hem och vila lite
- Plugga ( vilket inte gick så bra HATA MENTAL!)
- Åka till vip med Malin och köpa massa choklad!
- DANSA med töserna

Det gick riktigt bra på dansen idag. Vi övade på massa
lyft och kast och grejjer. Mycket roligt haha. Jag och Bella
har bestämmt oss för att bli viga nu får la se hur det går.

Imon ska jag ha prov i mental. Det kommer inte gå bra för
jag fattar inte tt skit jag har läst 13 sider av ca 30 och nu ger
jag upp. Får la hoppas på ett G iaf.

Imorgon kväll ska Jag,Bella och Molle till stan och kolla på när
Jejja, Fia, Ia och elin dansar ska bli mycket roligt ! Lycka till tjejer!

Måste bara ta ut min gläje övar att värmen har kommit ! Jag är
såå lättad. Jag var verkligen orolig för att det skulle ta ett bra tag
innan jag fick känna solen på min bleka hud. Men nu är den här!
Fick sån hälig känsla när jag kom till stan och såg allt folk som
satt och solade på hamnkanalen. Snart är det min tur =).

Hoppas ni har haft en bra dag med mycket fint väder !
Nu blir det Myggan ;)
Puss på er !

Kommentar:
#1: malin

hihi :D vi ska bli viga ;)

2008-04-23 @ 22:42:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: