Kastella

2008-04-19
19:02:01

Soldusch
Igår gjode vi alltså det jag och Molle.
Vi solduschade. haha det var ganska
skojj haha.
image228
(molle in the shower )

Vi stack till frissan vid 11.00 kanske och
han förklarde lite snabbt hur man ska göra.
vi gjorde oss iordning och molle sa att jag skulle
börja så jag gick in i den där lilla duschen. Men
när jag sto därfick jag panik sån tönt som jag är.
Detta ska ta ca.60 min jag och molle var där inne
i 30 min typ haha. Sånna losers!

Så här gick det till :
1.Man gick in i ett litet rum och smörjade in sig
på de delar man inte villa ha färg och sånt. tillexempel
hanflator, under fötterna, naglar.

2. Man går in i duschen och tyrcker på en knapp antingen 
Light, Medium eller Dark.  

3. Du ställer dig i förta position och väntar på det första srutet
(ANDAS INTE, de gjorde ja haha inte smart ! )

4. Du sätter upp ena benet och intar anra position

5. Du tar upp andra benet och intar tredje position.

6. Du vänder dig om och gör alla tre positionerna igen.

7. Du går ut och trycker på (rengör)

8. Du duttar och stryker försiktigt bort de bruna fläckana som
du får över hela din kropp var noga med att få bort så mycket som
möjligt.

9. Du går runt i 6-8 timmar i pösiga kläder och softar.

10. efter 6-8 timmarkan du göra exact va du vill !




 

Kommentarer:
#1: elvira

haha vad gulligt. är du du på bilderna ? ;P

2008-04-20 @ 01:43:58
#2: malin

hhaha sötnos, vad du har engagerat dig ;D

Observera att jag har svarta underkläder, och inget annat xD

2008-04-20 @ 02:01:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: