Kastella

2008-04-01
22:50:18

Sova sovva
Nu ska jag ta och lägga mig i min säng och glo på tv. Jag har typ inte kunnat sova på två nätter :( och jag har ingen aning om varför. men men hoppas på att jag får lite sömn inatt iaf. Imon har jag sovmorron också till 09.50 så det blir iaf 1 tim mer sömn.

Efter skolan imon ska jag kanske upp till a6 och kolla på nya skor eftersom mina gick sönder i lör :/ och efter det ska jag dra mig  till Valles place  så vi kan öva på aerobic eller hur de stavas. Vi ska hålla i en lektion på fre och vi har inte kommit sålångt än. Och sedan vid 19.00 ska jag ju dansa med kom jag på nu. det blir fullt upp imorgon :S

Måste nog börja plugga lite smått med till provet på fre i marknadsföring men bosses prov brukar vara ganska lätta har fått MVG på nästan alla *STÅLT* :)

Nej nu ska jag nana vi hörs imon godnatt :)

Kommentar:
#1: malin

tack så jättemycket :) vad görs?

2008-04-02 @ 10:14:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: