Kastella

2008-04-27
15:22:44

tråkig söndag...
Hejsan på er . Nu sittrer jag och väntar på att maten ska bli färdig.
Ska äta kycklingfile med klyftpotatis, såå gott. Idag har jag inte gjort
ett skit. Vaknade ganska sent och sedan följde jag med min mamma
till a6 och sedan åkte vi och handlade.

Jag sitter och funderar på vad man kan hitta på en sån här tråkig dag.
Vädret är inte heller så fint idag dett duggar lite och så men det är
hyfsat varmt. Jag funderar på om jags ka ta och rensa min gadrob eller
något för det var riktit längesen jag gjorde det så det kan behövas.

Vad gör ni en dag som denna? .
Söndagar borde inte finnas :O
Det lär ju kommer fler inlägg idag eftersom
jag ändå inte har något annat för mig så
vi hörs senare igen Kram på er =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: