Kastella

2008-04-10
19:58:23

Värnamo
Idag åkte vi till Värnamo med alla hp elever. Bussresan dit var sååå seeg trodde jag skulle somna men jag höll mig vaken. Det tog ca 1 timma dit. När vi va framme så skulle vi in till pingstkyrkan och sätta oss och sedan vänta typ 30 min på att det skulle börja. Sedan hade vi  förleäsning eller va de heter i typ 3 timmar. Det var de lamaste och tråkigaste jag har avrit med om typ.


Lunchen haha          Spelade lite för oss

Vid halv 1 åt vi lunch som var as äckligt :O
Sedan började vi igen och dom tjötade i ytterligare 2 timmar.
Sedan blev det dans och dom söög ... Ni hör ju INGET positivt
 Försökte ta kort på Dogge men de
                                    gick inte så bra XD

Men sedan kom Dogge Doggelito Weeei . Allt blev lite roligare.
Han berättade om sig själv och typ allt annat haha
I slutet rappade han lite med och berättade om hur man blir en
bra rappare osv.

Posetiv Jojje             Valle och Jojje         Vi stack till stan :)

Nu har jag precis varit på A6 med Emil, Syrrans pojk. Vi var också
en sväng på mediamarkt och spelade massa spel. En fråga bara !
Vem fan skulle köpa en 103 tumms plasma tv för 700000? visst det
hade varit skojj att ha en men jag hade aldrig pejjat det priset !  Vi satt
iaf och spelade något nytt bilspel på den lite coolt faktisgt.

Nu ska jag snart kolla på Spårlöst sen vet jag inte riktigt vad som händer.

image200
Haha väldigt suddig bild^^

* Ucla tröjja från Bik Bok
*  långt Röd/svart linne från Gina
* Svarta jeans från vero moda

Vi hörs senare pusspuss =)

Kommentarer:
#1: Tobias

svar: behövs inte, liseberg slår allt :D

2008-04-10 @ 20:12:52
#2: malin

sötis :)

2008-04-10 @ 23:08:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: