Kastella

2008-04-20
21:51:12

Vi och hela JÖNKÖPING firar SM-GULDET !
ÄLSKA HV71!!!!

Nu har vi hyllat färdigt HV71. Det har varit en underbar helg
med mycket skrik och skratt.

Jag stack till molle vid 17.06 och Jag,Malin och Ingemar
gick sakta ner mot stan. Vi hade as söta rosa händer på
oss. Satan var mycket folk det var vid rådhusparken. över 30 000
Vi lämnade Molles pappa för att hämta elvira och sen försökte
vi hitta en bra plats att stå på. Sedan fick vi besök av Becka
hihi hon var lost. Vi gick framåt för att hitta Danne co. men det
tog en stund innan jag och molle såg dom. När vi väl gjorde det 
stog vi med dom tills allt var slut.

Jag och Molle gick sakta till McDonald's men där kom man ju
knappt in så vi drog oss till georges istället och tog en fika ^^

Efter det så gick vi hem till molle. Nu har jag fått min motion för
idag. Min lilla mamma kom och hämtade mig hos malin för
ca. 10 minuter sen och nu sitter jag här .

Ska ta och plugga lite Svenka nu om antiken eller nåt. Pusspuss

BILDERNAFRÅN IDAG ! :



För att se mer bilder med lite bättre vinkel och bättre kamera gå in här:
http://www.hv71.se/Nyheter/Jonkoping-firade-guldhjaltarna/

Kommentarer:
#1: Tobias

svar: visst har hon :D

2008-04-20 @ 22:45:05
#2: malin

vi var en bra publik!:P

2008-04-21 @ 11:30:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: