Kastella

2008-08-26
09:42:27

DAMP !!!!
Jag sket i bollspel och tog det lugnt istället. Sedan kollade jag en ny buss till skolan. När jag satt på bussen 08.47 så ringer sandra:

- Har du hoppat på bussen?
- Ja vadå?
- Vi börjar ju halv 11 inte halv 10!
- VAAA :O

Ja klart då har jag kollat heeelt fel så jag var påväg till skolan 1 timma tidigare och ALDRIG att jag skulle suttit i skolan i 1 tim ioförsig så var jag bara 2 hållplatser efter mig så ja skulle kunna hoppa av men Sandra sa att jag skulle åka till henne så nu sitter jag här.  Så hitills har inte dagen gått som planerat kan man ju säga.

Nu fixar Sandra iordning sig och ja sitter och luffar här. Vi ska ta bussen 10.02 så jag får pejja 1 resa nu men jag går skylla mig själv :O ! AARRRRRGGGG !

Ne nu ska jag inte skriva mer ha de bra :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: