Kastella

2008-08-20
16:21:01

Första dagen är nu förbi :)
Kom till skolan 08.20 kanske, sedan fick jag vänta i 15 min på mina vänner som tydligen tog en senare buss. När vi kom in på parketten så hade det börjat och vi satte oss fint på ett bort längst bak. Efter typ 2 minuter kommer en jävla geting och håller på så vi typ springer runt och försöker bli av med den. Såklart kollar alla bakåt och undrar vad som händer . *pinsamt* men dom visste ju iaf att vi va där sen :) . Efter att dom hade snackat lite där så stack vi ( HP2C )  till ett klassrum och snackade med våra mentorer. Skolan är väldigt rörig just nu för dom håller på att bygga om så de kommer nog påverka ganska mycket. När Ulla hade gått igenom precis samma saker som hon gjorde i 1:an så sa vi till henne att hon fick sluta snacka för vi orkade verkligen inte höra mer vilket hon är van vid XD .

Imon blir det "klassensdag" och eftersom vi är jävligt lata så orkade vi inte göra något krävande ( passande i en idrottsklass va? ^^) så vi bestämmde oss för att fika och sen gå hem och sova igen xD . så klockan 10.00 så vi ficka i ca 1 timma. 

 Nu ska jag snart dra mig till a6 och leta efter ett par skor. Jag köpte ett par puma igår men är inte säker på att jag vill ah dom så jag ska kolla på några ställen till nu idag och så får vi se sen.

Vi får höras om ett tag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: