Kastella

2008-08-21
22:39:35

Min mamma är bäst ! <3
Idag blev de fika med klassen dåråå. Det var la mysigt haha. Det var inte bara våran klass som hade dålig fantasi och valde att fika utan en 1:a oxå så det blev fullt på Claras.

När jag kom hem så tog jag de lugnt och sedan så satt jag och kollade på tv med mamsen. Jag fick båda mina skor också :) . Blev skit glad ^^ . Trodde verkligen inte att hon skulle säga så och det tog imot att ta båda paren bara för att hon är så snäll mot mig. Hon ställer verkligen alltid upp och hon är verkligen bästa mamman ever !! Ibland inser inte jag hur mycket hon ställer upp men hon gör verkligen det jämt. Hon hämtar mig när jag behöver (och inte behöver) skjuts och allt sånt. Men det ska bli ändring på de nu. Hon ska inte få slava för mig jämt och ständigt ! Så nu har jag 2 par nya skor och dom lär jag få klara mig på ett bra tag nu xD .

Sedan på kvällen stack vi och köpte kräftor och sedan stack vi till stadsparken :) . Asså jag har aldrig mött en roligare och trögare person än min mamma. När vi är tillsammans och gör saker ihop så garvar jag mer än någonsin och hon med såklart. Vi har verkligen skit skojj tillsammans även om vi går varandra på nerverna ibland ^^ . ¨

MAMMA DU ÄR BÄST,  FINNS INGEN SOM ÄR SÅ BRA SOM DU <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: