Kastella

2008-08-25
20:46:47

Nackspärr eller något liknande :'(
Tjoho. Första "skoldagen" var det idag. Fast vi hade inga lektioner iaf. Snackade bara om alla kurser och så vi fick våra betyg från förra terminen med.
Jag blev skit glad av 13 ämnen fick jag 6 MVG 5 VG 2 G och i 9:an hade jag 4VG resten G så det var e jävla skillnad XD . Slutade vid 14.00 eller något och då stack Jag,Sandra och Becka til Georges och drog en fuka :) . Sedan blev det hem och slappa. Jag vaknade nämligen med en mycket stark smärta i nacken så något har j hänt har haft skit ont med värst va de när jag kom hem från skolan så min mor smörjade in mig med tigerbalsam vet dock inte om det hjälpte på mycket eftersom jag inte tillät henne att ta i :P .

Nu ska jag äta kräftor och varma mackor med kantarellstuvnng MUMS :D


Ha de bra :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: