Kastella

2008-08-08
19:35:33

Nu var det roliga över!
Då var man hemma igen.. Kan iaf medela att jag har haft skitskojj ! Och det har varit sjukt roligt !

Tänkte medela lite va vi har gjort XD

Tis: Molles pappa skjutsade oss till tåget och vi åkte mot Halmstad! Självklart så glömde jag min sovsäck :O . Väl där så tog vi oss till Hagön där vi skulle bo. Vi ringde till dom förra veckan och frågade om det gick bra att vi sov där eftersom att de flesta har 18-25 års gräns och så och de sa att det skulle gå bra men nu när vi kom dit så kom vi inte in! . Jävla puckon !! :O . Alla typ fick damp men de va ju ingen ide att stå där och skälla ut dom så efter att vi hade snackat med bossen på campingen drog vi vidare till Karlstorp. väl där så slog vi upp våra tält och började med festandet och bekantade oss med resten av folket på campingen ! Satt mest inne hos skövde killarna denna kväll. Under natten så låg jag som ett asplöv och skakade i molles lilla sovsäck :P

Ons: Vaknade ganska tidigt men Johan på fötterna. Han kom in på natten för att det var för kallt inne hos Killarna så vi sov 5 stycken i ett 3 manna tält. Vi tjejer gick upp och duschade och sedan begav vi oss till tylösand för att bada. Det var en bra bit att gå så jag var typ död när vi kom fram. Vi låg på stranden nån timma kanske och sedan började vi vandra för att handla och sedan gå tillbaka till campingen. På kvällen Blev de fest med  skövdekillarna + en gbg:are och några fler på campingen. MYSSSSS! Jag och Ricky sov i "uterummet på tältet" hela natten det var hårt !!! :(

Tors: När jag vaknade så hade vi tältet över oss :S . Då hade någon dratt ut en pinne så halva tältet låg ner på oss och andra hälften stog kvar :P så kan de gå. folket började nu dra sig hemmåt så vi packade ihop våra saker och sedan så satt vi och snackade med folket. klockan 15.00 så checkade vi ut och begav oss in till stan för att äta en sista måltid. Jag typ mådde skit ett tag och frös as mycke. Tåget gick vid 18.40 så vi satt i stan tills dess och träffade typ massa folk från campingen och så. När vi kom tillbaka till Jkpg så hämtade Ingela oss och väl hemma blev det läggdax ganska snabbt.

Bilder finns på min bdb

Jag har haft de skitskojj och det var tur att vi hamnade på Karlstorps camping för det hade aldrig varit så lyckat annars !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: