Kastella

2008-08-01
12:12:51

Sista dagen med värme?
Idag jobbade jag med min mamma . Tror de blev typ 4-5 timmar eller nåt. Trodde inte att det skulle vara såhär varmt idag igen eftersom att alla säger att det kommer ett lågtryck nu och att de ska bli regn och sånt. Detta kanske e sista dagen med värme? Fast det skulle det ju varit igår med så kanske inte?  och här sitter jag innomhus och inte gör nåt :S .
Blev visserligen erbjuden att komma ner till vättern där Molle och Frida är men jag vet inte om det är värt att åka ner dit på 30 min och sen kanske dom ska hem innan 15.00 igen så njaaa får väl bli lite solning hemma eller nåt :)

Idag är det fredag och vi ska sova hos Frida. Ingen aning om vad vi ska göra äta lite iaf . Jag kan ju återkomma !


Ha de bra sålänge :) pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: