Kastella

2008-08-09
19:13:26

Sjuk :/
Nu har man gått oc blivit sjuk också. KANON !
Märkte det först igår när jag skulle åka till Monica och kolla film. Då började jag få ont i halsen. Sedan blev det bara värre och värre och innan jag skulle sova så hade jag as ont i både huvudet och halsen så det tog ju en bra sund innan jag kunde somna.
Idag när jag vaknade hade jag like ont i huvudet men halsen känns iaf lite bättre. Har varit och kollat på fbio idag men min syster och hennes pojkvän. Vi kollade på The Dark Night. Den var la sådär enligt mig trodde att den skulle vara bättre men jag är inte så mycket för sånna filmer heller .


Ikväll vet jag inte vad som händer. Har inte hört något från någon av mina vänner idag så jag sitter väl hemma eller något och chillar lite..

Nu ska jag försöka få min pappa till att laga lite mat :)  hejsvej ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: