Kastella

2008-08-31
17:42:24

Sjukling
Tjohoo . Här sitter jag och väntar på maat.
Tror jag håller på att bli sjuk IGEN! Igår hade jag as ont i magen och hvudet och det har inte gått över än ! . Usch jag orkar inte ! Det kommer bli så jävla jobbigt i skolan om man ska gå runt och må dåligt men ändå kan jag inte vara hemma för jag orkar verkligen inte missa en massa nu i början när man inte fattar något :S .

Idag skulle jag egentligen träffa en vän me jag vet ifan om jag orkar de asså . ajja vi får se vad som händer.

Ha de bra :)


Jag ska beställa klipptid i veckan men nu vet jag inte om jag ska klippa
halft lugg igen eller om jag ska skita i de. Jag har verkligen ingen fantasi
vad det gäller mitt hår. Jag ångrar mig alltid iaf  bara  för att jag inte vågar
göra något ! . Vad tycker ni lugg eller inte ?   ( ingorera bilden men de va typ
den ända jag hade tagit när jag hade lugg" vilket jag knappt har på denna heller"  )

Kommentar:
#1: Maaalin!

Jag tycker du ska ha lugg :) och förresten, jag tror vi alla har ätit något konstigt. För jag mådde as illa igår och gör det idag med. Min mage dödar mig :S och Lina är typ också sjuk :S:S:S:S krya pårej ;D

2008-08-31 @ 20:57:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: