Kastella

2008-08-10
00:29:09

sleeptime

Jag funderar på om det är dax att sova nu eftersom jag inte är speciellt kry.

Brukar ni få sånnahär öhm.. aa va de nu är kanske dagdrömma eller nåt.  När man sitter och kollar in i dataskärmen utan att trycka på någt.  Man bara stirrar in i skärmen och tänker på saker som har hänt den senaste tiden,. Folk skriver på msn och sånt men man typ ser inte de ... så blev det för mig innan. vet inte hur länge jag satt men ett litet tag iaf. efteråt tänker man lixom på varför man gjorde så , man känner sig ju typ helt borta . Ajja det var ganska skönt ändå  för på den senaste tiden har ajg börjat tänka väldigt mycket. Inget jag brukar göra precis ..  vet inte vad som händer . 

Ne nu har jag fått ur mig lite iaf hoppas jag inte förvirrade er för mycket . Godnatt <3 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: