Kastella

2008-08-15
09:47:23

Sliten :(
Nu är jag uppe och tåget går om 2 timmar så jag ska softa lite och sedan blir det duschen och lite så. Fick precis en gäst, Magnus från stockholm (pappas kompis) han ska låna våran duscha och lite så hehe :) trevlig kille e han ^^

Kollade precis på vädret också de ska bli ca 19 grader . Ingen aning om vad jag ska ha på mig heller så jag får la ta tag i mig själv och börja snart  :)

Vaknade och hade skit ont i huvudet . Att jag inte kan bli frisk nån jävl gång. Jag avlider ju om det fortarande e såhär när jag börjar skolan.  Men så jag ska ta mig en ipren eller något liknande nu .

Men vi hörs väl när jag kommer hem om jag hinner skriva för ikväll e de "klassfest" för våran gammla skola eller "skolträff" kanske man ska säga det är lixom inte bara våran klass. Vi ska iaf hålla till vid en sjö som liggen en bit bort   och enligt mig är det gansk jobbigt att vara där för man komer typ inte hem när man vill bla.. Men vi ska nog upp en sväng iaf så vi hörs :)

Ha en bra dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: