Kastella

2008-12-03
19:46:09

15 timmar :O

Är inte speciellt pigg just nu. Igår hade jag bad på idrotten . Det blev fritt bad så jag, Becka, Sanda och Valle flummade runt lite i vattnet.


När jag kom hem va jag sjukt trött så jag gick och la mig och vaknade inte förens 2 timmar efter och då hade jag ont "bakom ögonen" Helt sjukt. Va vaken en stund och kollade på tv men sedan gav jag upp,  orkade verkligen inte hålla ögonen öppna längre så jag gick och la mig.



Sov sedan 13 TIMMAR innan jag vakade idag igen ! :O . Verkligen inte likt mig. Jag sover 5-6 timmar varje natt och har gjort de i ca 2 år nu så detta var verkligen inte normalt. Sover bara så mycket när jag är sjuk men nu känner jag helt frisk förutom att jag e seeg och så.  Så det blev totalt 15 timmar sömn och ingen skola för mig idag .

men imon är det dax att gå dit igen .  Jag och Malin har bokat biljetter till oss + Elvira till Lussebion nästa helg :P . kommer bli kanoon ^^



Nu ska jag försöka få min syster att göra fransk manikyr på mig innan jag går och lägger mig ;) .


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: