Kastella

2008-02-23
13:43:39

Gårdagen

Igår var jag med Elle och Malin vi fikade
på Claras det var mysigt. Sedan åkte vi
och äventyrade typ *i hela huskvarna*
Vi stötte på 2 killar där och jag, molle
och elle stog och dikuterade om att det
var dött i huskvarna och att dom hade en
annan dialekt i där och då kom dom  två
fram till oss och frågade oss lite saker haha
de va skojjsigt  vi hade dock inte bra svar.

Det var livligt både där vi var i huskvarna
och på bussen !!! men sedan var det dax att
åka hem. När jag kom hem så kollade jag lite
på tv och sedan blev det sängen för min del.

Lägger in bilder om dagen när jag har fått dom av
Elvira :)


Kommentarer:
#1: m

tiihihi dem var söta ju ;D

2008-02-23 @ 14:16:12
#2: Kastella

Haha jaaa klart :D

2008-02-23 @ 19:54:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: