Kastella

2008-02-22
13:20:35

Skolan
Sitter i skolan och har Näthandel.
Denna lektionen är alltid likadan
först teori i typ 10 min sen softa
famför datan :) . SOFT !

Idag är det fredag och min aerobic
är inställd så jag slutarkl halv 3
då ska jag hem och äta och sendan
får jag se vad jag ska hitta på.
Moni är sugen på huset, vi får väl se
vilka som ska dit och om vi sticker.

Har fortfarande inte skrivit om min vecka
men det kommer senast idag det lovar jag
nu orkar jag inte skriva mycket mer...

För er som inte ska hitta på något kul idag så är
ju Let´s dance på tv 4 kl 20.00 ? har inte så stor
koll på det men jag tror så.

Ha de gött hörs senare <3

                                                     Jojje       &       Becka
image19

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: