Kastella

2008-02-19
16:34:41

Varför jag inte uppdaterar mycket denna veckan.
Det blir inte så många inlägg denna veckan eftersom jag bor hos
min mormor som inte har data eller bredband så jag får skriva
när jag har möjlighet typ när jag  har data i skolan.

Denna veckan har jag softat. skolan har ju börjat igen, är ganska trött
på skiten. Fick tillbaka ett prov i svenska idag. Nu ligger jag på ett VG
i svenskan, det är iaf  gött. idag började jag 08.00 oc slutade 14.25

Nu sitter jag här i min säng, tvingade mamma att köra hem mig så jag
fick sitta lite vid datan iaf. Snart ska jag tillbaka till  kära mormor igen :)

Ikväll får ni inte glöma att titta på i Huvudet på gynning ! Tid: 21:00-22:00
image16


Ikväll hadlar det om:
Varför gör vissa tjejer vad som helst för en natt med en rockstjärna? Carolina träffar alla groupies urmoder Pamela des Barres i LA. Pamela berättar om sin första sexnatt med Mick Jagger, om kärleksrelationen med Led Zeppelin-gitarristen Jimmy Paige och när hon hånglade med Jim Morrison. I LA hänger hon också med stenhårda tjejgänget The Plastics, hängivna groupies av idag. I programmet visar också Cynthia Plaster Caster, hur man gör en gipsavgjutning av en penis.
 
Missa inte det ;)

Nu ska jag dra mig , får hoppas att det kommer inlägg imorgon också !
Ha de bäst <3

Kommentar:
#1: molle

Det måste ses ;D haha!

2008-02-19 @ 18:55:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: