Kastella

2008-07-20
14:05:23

About yesterday !
Stack till bröllopet lite innan 3. Detta var då med första bröllop eller jag gick på ett när jag var typ 3 eller nåt men de har jag ju inget minne av. Dom va så söta såå. Till och med jag kännde att en liten liten tår åkte ner på min kind (A). Jag trodde att det skulle ta as lång tid men efter mindre än en timma var det klart och vi gick ut och tog kort samt kastade ris :)

Sedan stack vi hem och hämtade paketet och efter det var det dax att åka på festen. Massa god mat och lite lekar för brudparet. Tårtan var as söt också :)  jag stannade väl från 16.30-22.00 sedan orkar jag inte mer så jag , Josse och Emil åkte hem medans mamma forsatte att ha kul där uppe. Väl hemma var jag verkligen inte på humör va as lessen m.m. men det håller jag för mig själv ! . en vid 00.00 så blev jag typ "normal" igen och jag satt och camade med Johan och Oscar hela natten ^^

Tänkte att ni skulle få njuta lite av fina bilder från igår ^^ :

            
När dom kom in !           Aniola&hennes far& Mamma   Jennan & jimpan


     
Mamma <3                   Mamma <3          Aniola & Andreas 
 
  Hela gänget                    Emil ^^                                     Me ;)


      
En lek XD                                Dad & Mum :)                   Vals 4-lajf :P

Den fina tårtan+ att den var god också =)


Lycka till i livet nu och se till att leva livet till det yttersta. Ni är som gjorda för varandra, eran humor slår allt! <3





....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: