Kastella

2008-07-03
22:10:42

Äntligen
Idag efter dansen så stack jag, malin, frida och elle ner till stranden och chillade lite. Solade med men jag tror dock det var utan resultat =/ .  Sedan stack vi och köpte en macka på mackmakeriet som vi sedan åt vid hamnkanlaen :) och efter det så stack vi hem till Elle och kollade på film.

Nu ska jag snart sova känner mig skit seeg ! .

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer.. tjejerna ska till stranden efter jobbet och sedan festa men nu är det så att jag aksnke ska åka till kusten och campa ÄLNTLIGEN! . har velat komma  bort härifrån ett bra tag nu så jag hoppas att det blir av men vi får la se ska snacka med pappsen om de senare =) .

Ha en bra kväll för er som inte jobbar och ska vara uppe en stund till :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: