Kastella

2008-07-28
16:13:45

Blev inte som beräknat!
Hopp som ni vet så slutade den senaste inlägget med att vi skulle sova  hemma hos moni men så blev det ju inte.  Vi satt i sängen och sedan blev vi för pigga för att sova så vi ringde till Molle och bad dom komma tillbaka till oss och de gjorde dom :D . Så vi stack ut och va med Matteo, Dagge, Molle och Jagge (fast han stack direkt)... Vi körde ner till friadahlen (fotbollsplan) och sprang i vattenspridare så nu är inte mina skor vita längre :( . Resten av natten/morgonen var vi på torpaskolan. Vid 06.30 kom jag och moni innanför dörren igen och beslöt oss för att sova några timmar :P
 Det var ens skojj kväll/natt ^^ . Bilderna kommer senare , klumpig som jag är så glömde jag kameran hos moni...

Jag jobbar forfarande med att lägga in bilder och så från tyskland men snart kommer ett stor inlägg om resan :P .
Nu ska jag sticka iväg med moni och kikki ha de gött :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: