Kastella

2008-07-15
21:19:39

Dans
Dans idag med då .. jag kanske behöver skriva det längre ni vet ju att jag gör de varje dag. Idag kom iaf Jönköpings posen och fotade oss på dansen.. får la se om man kommer med i tidningen , på många sätt hoppas jag att jag INTE gör de ! . Efter lunch hade vi ljussättning inte det roligaste precis.. Imon gäller det ! . Ska dansa från 11.00-20.00 ungefär vi har ju lite lunch och så också. VI fick våra linnen som vi ska dansa i idag också . Hmm vad tycker jag om dom? inget jag skulle valt men jag får väl leva med det. Man känner sig typ som en hösäck haha men men. Fick med mig min kamera idag så här kommer lite kort !




Så vad har jag mer gjort idag då ? hmm typ inget . Åkte förbi min Farmor och farfar en stund. Har inte sett dom på mycket länge så de va trevligt att snacka lite och så :P

Nu ska jag snart sova så jag orkar med morgondagen puss och godnatt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: