Kastella

2008-07-07
21:04:43

DEN ÄR UPPHITTAD !!!!
MIN KAMERA ÄR FUNNEN !!! VET NI HUR SKÖNT DET ÄR ! JAG HAR LETAT RUNT I HUSET IDAG OCKSÅ SOM DOM SENASTE 3 DAGARA UTAN ATT HITTA DEN OCH TILLSLUT FICK JAG PANIK SÅ JAG RINGDE MIN MORMOR OCH FRÅGADE OM HON HADE SETT DEN OCH DET HADE HON =) . DEN LÅT I EN BAG BAKOM EN SPEGEL DÄR UPPE . SJUKT :o HAR INGEN ANING OM HUR DEN KOM DIT MEN DET ÄR SKIT SAMMA NU ÄR DEN I MINA HÄNDER DIAG :) .

Jag och mamma var på Medie Markt igår och kollade på en systemkamera till oss som vi skulle ha tillsammans  famlijen för att jag ahde tappat bort min , men nu när jag har hittat den så blir det perfekt då kan jag använda både och ! . Jag vill verkligen lära mig att fota och skjustera bilderna i ps m.m. vi får la se om jah lär mig !

Detta är min lilla älsk :)



Vi hörs senare . ha en bra kväll allihop för det ska jag :D

Kommentarer:
#1: m

Din mormor vet allt! :D hon är ball!

2008-07-07 @ 23:03:04
#2: svar : m

Hahah ofc she is ;)

2008-07-08 @ 15:45:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: