Kastella

2008-07-18
08:52:03

Gårdagen =)

Jag vaknade av att Hille (pappas vän) Kommer och hoppar på mig och säger att jag inte får sova så länge, även om klockan var ca. 10.00 :S . När jag väl var uppe satt jag och väntade på att Frida skulle bli klar och när hon ringde så stack vi till stan :) . Där löste vi ut en check åt henne och sedan så gick vi och kollade på lite kläder. Det blev ett köp ! En tubtopp från Gina. Jag köpte turkos och Frida köpte svart jag kan lägga ut en bild på den lite senare idag. Efter vi hade köpt våra linnen så stack vi och käkade på Zubway,  Älska !!!! =) eller vi satte oss på hamnkanalen i de fina vädret :)

När vi skulle åka hem träffade vi Ellen och Linnea på bussen. Så jävla kul va de när dom skulle hoppa av. Dom typ sa hejdå till oss och ellen hoppade av och precis när Linnea skulle kliva av så stängde han dörren haha . Hon stog där och tryckte och plingade men de va kört.Gud va vi skrattade. Så en besviken Linnea fick åka till nästa hållplats och ta sig en promenad XD

När jag kom hem blev det hopp in i duschen och sedan for jag iväg igen till den sista dandföreställningen =) . Det gick bra även denna gången. Kändes som att det gick bättre för mig 2:a gången =) . Det kanske men bara KANSKE kommer in ett litet videoklipp på de.

Vi var färdiga vid 19.50 och då skjutsade Mamma hem mig och Molle. Väl hemma igen fick jag inte pusta ut kan jag säga ! vi satt och bestämmde att vi skulle gå på bio! . Så jag hade 20 minuter på mig att fixa mig oh dusha men jag hann :)

Det blev Jag,Malin&Frida som kollade på Mamma Mia ! . den var helt okej tycker jag. Jag visste inte att de va en musikal men men ^^.

Det var la ungefär min dag :)


Kommentar:
#1: linnea

haha, jag vet hur lyckad jag är ;)

2008-07-21 @ 09:17:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: