Kastella

2008-07-01
08:20:27

Godmorgon :)

Ska snart springa till bussen men jag försöker klämma in ett inlägg här innan . Igår blev det inte att jag skrev nåt , dåligt av mig ... men igr dansadejag till 3 och sedan stack jag och malin till waneys och tog en ice tea sedan forsatte vi in till stan och kollade på lite kläder jag köpte en stor t-shirt på indiska, ska visa den här senare idag.. När vi kom hem till mig så kollade vi på filmm, 27 dresses för att molle inte ahde sett den. Det varla min 3:e gång tror ja haha när vi hade kollat klart kom frida på besök och vi chillade .... japp de va la de som hände ^^ 


Idag efter dansen ska jag kanske till stan igen men jag fårse annars tar jag de imon :) . hoppas ni får en bra dag :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: