Kastella

2008-07-03
07:30:28

Hälften kvar =)
Nu har jag jobbat hälften av tiden :)  så skönt. Kommer bli så najs att få sova ut på morgonen och ha tid med annat på dagarna , men det kommer nog kännas tomt att inte gå dit  S: .

Min mamma är bäst bara så ni vet :) varför?
På massa olika sätt men t.ex. för en stund sen märkte vi att vi inte hade några makaroner så hon frågade mig om jag kunde ta ris,potatis eller spagetti istället men jag är inte sugen på de ida så hon gick och frågade susann om vi kunde få låna av henne :D . Låter typ som om jag är as kräsen och så men nej nej .... =)


Efter dansandet idag så kanske det bli stranden eller nåt . vi tänkte sticka dit igår men jag behövde hjälpa till lite här hemma =/ .

Nej nu har jag inte tid att sitta är längre ha en bra daaag ^^ imorgon är det fredag :D:D:D:D.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: