Kastella

2008-07-18
08:57:01

Om 3 timmar är det SOMMARLOV !
Nu sitter man här igen och väntar på att man ska börja jobba men skillnaden denna gången är att DET ÄR AVSLUTING !!!! hihihihi. Sååå skönt att det r sista gången man måste vakna vid 07.00 och dansa i 7 timmar..äntligen får man sova ut och ha kul på dagarna =) . vi ska bara dit från 10-12 me så de e skönt :) . kanske kommer sakna det lite eller mest träningen . Jag rör fan aldrig på mig annars så detta har varit skönt och man känner sig hälsosam på nåt sätt + att man har lagt på sig lite muskler också hihihi ^^

Idag vet jag inte vad som händer får la se men jag skala vara med frida & co. eller de tror jag iaf :) .

Nu ska jag dra mig och äta en macka :D . pusspuss på er !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: