Kastella

2008-07-13
17:55:53

Om helgen !
Har inte varit så pigg på att skriva nu + att jag inte har suttit vid datorn alls mycket.
Men helgen har väl varit både hysterisk och lugn vi tar en snabbis här.

Fre:
Vi stack då på fest hos Rados. Jag hade verkligen skit kul i början och så men sen vid 05.00 eller något så blev jag as trött så jag begav mig hemmåt vid 07.00 . Blev alltså fest från 21.00-07.00 Lyckat :D . Massa sköna människor och sånt :) Lite pics me då :



Lör:
Sov ganska länge , typ ända till 14.00 eller nåt . Sedan tog jag de lugnt en bra stund .. jag har kollat på en ny säng också . Det behövs verkligen får la se vad det blir för något. Fan vilket väder det var också :O . helt sjukt ! har inte regnat, åskat elelr blixtrat så mycket på länge ! . det var inte ens 1 seckund mellan åskan och blixen :S . skiiiit asså ., försökte ta en bild på det men det gick inte så bra för kameran fick vatten på linsen ajajaj . :P 

När regnet hade slutat för 2:a gången så gick jag upp till Frida där Elvria var också. Vi sjöng tll the voice och kollade lite på djävulen bör prada sedans tac jag hem och kollade på Morgan Pålsson med Mammsen och Pappsen :)

Sön:
Idag har jag inte gjort ett skit ska jag söga er. Jag har bara suttit framför den här skiten sen jag vaknade. :( . Frida skulle ringa mig när hon vaknade indag, antingen så sover hon fortfarande ( vilket jag inte tror) eller så sket hon i lilla mig. Nu ska jag förflytta mig härifrån och röra på mig lite .. ha de braaaa :)

Kommentarer:
#1: m

Vi hade kul :) Men hemsk bild på mig och Lina :P..



(du borde skriva 21.00-07.00 om folk ska fatta:P haha)

2008-07-13 @ 22:51:17
#2: svar : m

Ja de hade vi .. Nejje den e söt . Jag skrev de först men sen försvann ahlva inlägget så skrev jag fel XD . men nu är det fixat och klart :)

2008-07-13 @ 23:58:36
#3: Lina

snygg jag är! :P

2008-07-17 @ 22:33:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: