Kastella

2008-07-30
18:00:55

Shuulululuu

Hejsan Hejasan ^^

Här sitter jag och tråkar IGEN hihi. Ne jag ska snart dra mig upp till tv:n och kolla massa pogram. Jag ska stanna hemma men mamma idag och ha det lite trevligt.:
20.00-21,00   Crowned
21,00-22,00   Pussycat Dolls 2
22,00-23,00   Project runway

Och efter det så ska jag och  mamma kolla på en film. stomp the yard heter den och det är en dans film kategori dans/drama. Får la se om den är bra. Till detta blir det glass, kräftor och nudlar :D . hahaha

Jag har förövrigt as ont i min hand pågrund av ett litet fall igår. Mitt lillfinger är helt mobbat och gör ont som fan och ringfingret bli värre och värre . Vet inte vad som hände belv väl en liten stukning eller nåt + att jag slant när jag skulle öppna en cider så jag skar mig på kapsylen. Fingret fick sig några jack så där har jag me ont ! Ajajajaj så kan de gå.


Ha en bra kväll allihop :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: