Kastella

2008-08-01
00:23:58

Strand,Fika,Strandpromenad !

Härlig dag har det varit !
Började med att jag sov till typ halv 1 och sedan så tog jag det lugnt. Vid 3-4 tiden eller nåt så stack jag ner till stranden med Malin och Frida. Det var mys och varmt :) . vi var där i nån tima och sedan stack vi och käkade pizza :D . Efter det så åkte vi hem och duschade och lite så sen stack vi tillbaka till Molle. Skulle egentligen träffat några vänner men det blev inte så för dom var sega + att våran buss slutar gå halv 12 så istället för det gick vi och fikade på Georges och sedan gick vi en sväng på strandpromenaden där vi möttes av typ 60 stycken som sprang i vattnet och badade. Lite kul och se att dom hade bstämmt att dom skulle mötas där just den tidpunkten... Vi gick till ciggaren och tog våran buss hem och nu sitter jag här.

Jag har ett litet problem. MITT BUSSKORT ÄR BORTA !!!!! och start får jag damp pågrund av de!!!!
Jag skulle sticka till molle men upptäckte att jag ahde lömt plånbok+busskort hemma så jag åkte tillbaka och hämtade det. Sedan när vi skulle åka till stan så hittade jag inte busskortet :O . helt sjukt och ajg är nästan 100% säker på att jag hade busskortet mn'r vi gick in jhos molle.Men hon har kollat och det ligger inte där ! helt mysko ajja ska kolla hemma imon om jag hittar de . :(

Nu ska jag sova ska upp 05.30 imon och jobba KUULL !!! NAAAAT :(


Kommentar:
#1: Malin

Vet du vad? JAG HAR HITTAT DITT BUSSKORT DIN KLANT :) under mitt tangentbord låg det ;D hahah . hoppas du sover gott din korv <3

2008-08-01 @ 02:02:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: