Kastella

2008-06-21
23:23:07

Bilder + lite kort om Midsommar!

Dagen började med att mina föräldrar lämnade huset och Jag tog med mig min syster för att åka och handla mat till oss. Vi bestämmde oss för att inte äta "midsommarmat" eftersom att det är jobbigt + att ingen av oss tycker att det är speciellt gott så vi köpte deg för att göra pizza :) . När vi kom hem började vi direkt med att laga mat . det blev as gott :) .  När vi hade käka upp så stack Josse och hämtade Elle och jennie . Josse gjorde iordning en orgasm (drinken) till oss och vi satt och snackade lite. Sedan kom också Malin. Vi åt lite varma mackor och jordgubbar i vitchoklad  MUMS. Efter det så gjorde vi oss iordning :) och drack lite drinkar.



Senare på kvällen så stack vi 3 till ola där folket var. Det var mycket trevligt. Vi tog en jävla massa kort XD.



Vid 23.00 eller något så bestämmde sig några för att åka på fest men vi var inte så sugna på de så vi stack ner ett gäng till vättern. Där satt vi med lite folk vid en brasa och snackade lite. Men det blev kallt så vi var inte där så länge :P


Det blev en bussresa hem på typ 2 timmar .. skulle tagit 25 min i valiga fall. Men vi lyckades missa lite bussar och så . Trevlig busschafför va det iaf :) .


Hade en helt okej kväll med alla ! TACK <3

Här är våra fina gruppfoton hos ola :)

Första bilden :)
 Övre: Lo,Molle, Jag  Nedre: Sandra,Ia 
Andra bilden :)
Övre: Lo,Molle, Ola, Jag Nedre: Ia, Elle
Tredje bilden :)
Övre: Lo,Molle,Jag Nedre: Sandra Ia

Kommentarer:

hihihihi najss assåååå ;D

2008-06-22 @ 00:19:18
#2: Kastella

Jaaaa absolut :D

2008-06-22 @ 00:55:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: