Kastella

2008-06-14
14:29:36

Dålig uppdatering =/

Sorry att jag inte har varit så aktiv men jag har inte orkat skriva + att jag inte har varit hemma så mycket.

Här kommer det ni har missat :


TORSDAG:

Skolavslutningen. Så gött alltså ! . Men vi hade dock lamaste avslutningen. Efter att vi hade slutat så stack jag hem en stund och sedan stack Jag, Millan, Molle, Jejja och Maria och fikade. Det är lixom en tradition :)

Sedan stack jag och molle till stan och lite så . Klockan 20.00 ungefär så hade Jag, Malin, Rebecka, Ellen och Linnea anländit till Vätersnäs för att förfesta. När vi kom var det lite folk där och sedan kom typ hela Malins klass . Det var trevlig. Efter nån timme så drog sig alla till vättern men vi 5 som jag nämnde innan orkade integå så vi tog bussen lite efter. Vi mötte då även elvria :) ... Väl nere på Vättern började festandet. vi gick runt lite och sedan hamnade vi med alla gammla klasskamrater och så. Riktigt kul . Det blev vattenpipa och massa snack och skratt.


Vid 00 tiden hade alla dratt sig och kvar på stranden var Jag, Malin, Samuel, JohnRobin , Isak och Anton. Vi satt där i nån timme men sedan började det bli VÄLDIGT kallt så vi började gå mot juneporten.  De hade planerat att GÅ till bankeryp som ligger ungefär 1 mil ifrån jkpg och det är bara uppför ! . men vid june fick dom skjuts, så vi sa hejdå och började gå hem mot molle. Vi fick sällskap av  patrik som skulle gå till norrahammar LYCKAT ! :P .

Vi var hemma hos molle vid 4 tiden och vi somnade verkligen direkt ! :P .






Skit kul kväll tack alla !!!  <3




Fredag:
Vaknade upp hos malin :) och hennes pappa och mamma hade börjat förbereda festen som sklulle hållas för Lina som tog studenten GRATTIS PÅ DIG :) . jag drog vid 10 tiden kanske. Väl hemma så satt jag och softade lite medans min hals blev sämre och sämre jag har blivit sjuuuk :( . Jag kollade ut genom fönstret och såg hur regnet ÖSTE ner. Stackas studenter springa ut i det vädret. men vad förväntar man sig på fredagen den 13:e ? .  Jag bestämmde mig iaf för att stanna hemma eftersom jag mådde skit. Så jag somnade i några timmar. Resten av kvällen blev chill vi grillade lite med familjen och så.


Nu är det iaf Sommarloov! . så jävla gött ! nu sak jag bra njuta ! :)
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Halsen är lite bättre . Det är ju Dreamhack så kanske ska upp dit men vet inte vilken dag än :) .  


Jag återkommer sneare :)

Kommentarer:
#1: Tobias

svar: fan va mysigt :D

2008-06-14 @ 15:31:53
#2: Nicklas

Vadå skit x) Jag älskar den haaha.. har tagit många fina och älskade bilder med den ;p

2008-06-14 @ 15:43:35
#3: Nicklas

Neej men jag fotar med den, filmar inte.. visst de skulle vart kul med ljud men aa ;p

2008-06-14 @ 17:00:20
#4: Nicklas

http://madeinhungary.deviantart.com/gallery/ - bilder jag tagit med den :)

2008-06-14 @ 17:01:20
#5: maalin

VI HADE KUL! :D

2008-06-14 @ 17:33:53
#6: Nicklas

Tack Så Mkt ;D Glaa' jaa blir heehe..

Aa, PS 7.0

2008-06-14 @ 18:10:17
#7: Nicklas

Var inte jag heller men man lär sig, det finns typ tutorials på nätet som isar hur man saker t.e.x gör folk till spöken och massa saker på PS så där har jag lärt mig och genom att ba leta själv :)

2008-06-14 @ 18:29:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: