Kastella

2008-06-23
21:41:08

Första dagen på jobbet !
TJOOHOO ...
Nu kom jag precis hem från Bio. Jag och Malin stannade förbi utanför Filmstaden för at se om det fanns platser kvar till Sex And The City och det gjorde det så vi tog plats fö 2:a raden. Filmen var Skit bra vilket jag har hört av de flesta som har sett den innan. Om du gillar serien så MÅSTE du kolla filmen :) .



Min dag började somsagt med jobbet "dans". Kom till Pb och gick in i salen där vi skulle vara. Först trodde jag och Malin bara att det var vi som vi kände men nej förra veckan fick jag reda på att Ia också var där och när vi kom in i salen så såg jag oxå Elin, Josse och Noor. Trevlans :) . Det gick väl ganska bra idag. Lite jobbigt med en ny stil. Vi ska nu dansa modern och lite jazz domma 4 veckorna och jag har ju bara dansat street innan men jag får jobba på de ;) . Kommer bli kanon det är verkligen skit trevliga "arbetskamrater" HAHA .

Nu ska jag kolla film och åka och köpa något som jag kan äta imon :) ha de bra pusspuss

Kommentarer:
#1: mmm

Vi ägde ju på modern xD

2008-06-23 @ 22:00:26
#2: Lina

Ja, visst är låten bra :)

Ååh ska gå SATC idag, längtar:D

2008-06-25 @ 11:49:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: