Kastella

2008-06-16
00:05:57

Host host host
Nu har min halsont gått över till hosta och det är riktigt jävla jobbigt och jag det gör as ooontt ! Min röst försvinner också imellan åt :O . Jag vill bara bli av med skiten nu !  En hel helg blev förstörd !

Vid halv 4 stack jag och malin ochs a hejdå till moni som åkte till Serbien ! kommer sakna dig ! <3
 
Ikväll har jag varit med elvria och malin . Vi stack till vip och köpte lite godis och sedan så stack vi hem till Elle och kollade på film. Det blev What happens in vegas och she´s the man. Har redan sett den men man kan alltid kolla två ggr ;) .


Nu ska jag snart sova och hoppas på att allt känns bättre imorgon. Jag tror jag har feber också för jag fryser som fan ena stunden och sen svettas jaga set :S . wired jaja . Godnatt <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: