Kastella

2008-06-15
14:46:40

Hundutställning i Gränna !
Mamma väckte mig vid 09.00 och vi började röra på oss. Vid 10.15 så var Jag, Mamma, Pappa och Sigge i Gränna för att kolla när lilla Bonzo skulle ställas ut. Det är min frisörs lilla curly retriever. Vi fick dock vänta i ca 1 tim innan det var deras tur . Han är så himmla söt :) .

Vi satt och kollade på massa hundar och jag blev så sugen på att ställa ut sigge igen . Ska nog göra det snart men han har tappat ganska mycket nu eftersom det var typ 1 år sen sist.

Vi var väl där i 1,5 timme eller nåt . Tyvärr vann inte lilla busen men det kommer han var super duktig ! .



1. lilla Bonzo !
2. Sötnosen schteeker
3. Mitt lilla monster.
4. Husse och vossing
5.Sigge <3
6. Buddys ;)
7. Here we go !

Efter detta så stack vi och köpte polkagrisar och sedan drog vi oss hemåt.


Idag ska vjag nog hålla till i Elvrias hus ! kommer bli kanon ! :)


Igår Stack vi ner till stan en sväng och möttes av massa polisbilar och 2 ambulanser... Vi hade ingen aning om vad som hade hänt men dom stängde av en stor del av parken. Idag stog det att en man hade blivit knivskadad... Läs här !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: