Kastella

2008-06-06
18:33:56

Igår ! / Idag
Jag har inte haft tillgång till dator så mycket nu . har inte varit hemma ! men nu kommer det ni har missat.

Igår var det torsdag och jag hade lektion i 20 min. Sedan stack jag ner med halv klassen + lite annat folk till vättern . Mysigt , det blev sol och volleyboll . Vi låg där i några timmar sedan åkte Jag, Molle och Elle och år på bellas pizzeria.



När jag kom hem somnade jag en stund och sedan gjorde jag lite ärender med min mamma . På kvällen blev det till at åka till elvria. Och vi satt och tjötade med grabbarna som var där hmm typ Koffe, Phille, Jakob,Anders och Rados . Vid 00.00 någon gång så stack dom till centrum så jag och elle satte på en film och myste lite.. Jag sov hos elvria vi fick besök en stund XD



När vi vaknade idag var det full rulle på de andra i huset. Vi käkade lite och hoppade lite studsmatta. Sedan stack jag upp till a6 med min mamam för att leta efter skor men jag hittade inga  =/ . Efter det så så kom elvira och hämtade mig och vi stack upp till Axamo :) . Det blev sol och bad (  eftersom philip puttade i mig :@ ) men det var ganska varmt i vattnet. När vi kom hem satt vi och snackade lite och nu kom jag precis hem för att byta om och duscha .



Ikävll ska vi först till Frida och sedan ska vi ner mot stan . Det blir nog bra (Y)



Hoppas ni får en bra dag ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: