Kastella

2008-06-20
01:33:28

Midsommar
Nu är det midsommar =) .

Igår/idag va ska man säga ? a iaf jag har sovit en hel del idag. Sedan var jag och mamma uppe på A6 och shoppade lite till ^^ . Nu ikväll så var jag och Molle hos Ola en stund ^^ . trevligt var det. 

Idag / midsommar så ska jag först äta mat med min syster och sedan kommer Molle och Elle hit. Så vi ska ha det lite trevligt och så. Sedan på kvällen kanske vi drar till Ola en stund och sedan ner till vättern eller så drar vi direkt ner :P . kommer nog bli kanon =) .

återkommer med ett litet inlägg imon också,...

Ha en bra dag/kväll/natt och hoppas det inte regnar för mycket på er :)


Är lite ute i fel årstid med detta klippen men tycker att hon är så jävla bra ! OCH söt :) ni måste ju bara hålla med =) min idol <3

Kommentar:
#1: Hilal

Vad tycker du om när min kompis sjunger? :)

Besök min blogg och kolla :D

2008-06-20 @ 01:49:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: