Kastella

2008-06-17
19:01:21

shoohoo

Har precis vaknat, sovit i ungefär4 timmar kanske?. As skönt men just nu mår jag verkligen piss. Igår var jag med Malin och Elvria. På dagen stack jag och Malin till dreamHack för att hälsa på men vi ångrade oss när vi kom dit så vi stog bara utanför en stund. På kvällen så stack vi till Huskvarna. Vi skulle till emanuell där Danne höll hus. Vi hade planerat att vi skulle vara där i 2timmar eller något men när vi väl kom in till honokm så hade vi virrat runt i typ halva huskvarna i typ 1 timma. Så vi var bara där en liten stund med det var trevligt. Vi tog sista bussen hem och när vi kom till Malin där vi 3 skulle sova så stack vi till shell en stund också , vi blev nog fast där i 30min eller något med wille och toni. 

Idag kände jag att det hade varit smidigare att sova hemma =/ . sov kanske 3 timmar max inatt också eftersom jag skulle upp vid 07.00 och jobba. Det var hårt idag speciellt för att jag inte mår bra heller. sen jag vaknade har jag haft as ont i huvvet så jag vet inte om det får bli en hemmakväll idag för jag har ju planerat att bli frisk till tors och just nu ser det inte ljust ut :S .

Ska ta mig något varmt att dricka  nu pusshej. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: