Kastella

2008-06-01
23:04:08

Singing in the rain!
Så idag var jag alltså på Musikal i Göteborg. Vi åkte hemifrån vid 11.00 och begav oss till u-hamn där mina kusiner bor :) Sedan åkte vi mot GBG. När vi kom fram stannade vi och åt på ett cafe och vi åt bakad potatis med räkröra :)

 Mamma & syrran på fiket
 Bakad potatis :D
 Mormor & Mamma
 Yeey
 Hopp :)
 Hell yeah ;)

Vid 15.00 började musikalen och vi gick in. Den var verkligen skit bra ! . Har aldrig gillat de där med teater och musikaler men den här var riktigt bra och jag tror jag har börjat tycka om sånt nu :) . den var slut vid 18.00 och vi begav oss till ett ställe utanför gbg för att fika lite . mysigt värre :)  Sedan blev det att sova hela vägen hem XD .

Vi var ganska tidiga :)
 Lite mer folk
 Moster och Kusin :)
 Nästa vecka blir det lisseberg :)


Nu har jag precis kollat på Matte söker Husse eller va den heter . Den är ganska bra ^^

Snart ska jag sova . skola imon igen då =/ . Det gick visst inte att lägga in bilder nu ! =( . så jag lägger in dom imon :) .  
Godnatt <3

Kommentarer:

kuuuuuuuuuul :D "matte söker husse"?

2008-06-01 @ 23:06:41
#2: Kastella

En film . den är braaaa :D

2008-06-02 @ 20:05:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: