Kastella

2008-06-09
18:18:12

Tjoohoo
Hej hej  nu hade jag tänkt att dela med mig lite av min dag innan jag går och sover 1 timma.

Jag vaknade 07.30 och gjorde mig iordning för att jag skulle klippa mig 09.00. Vid kavrt i 9 ,precis innan jag ska springa ut till bussen ringer min frisör och frågar vart jag är . Då har jag ju självklart tänkt fel ! jag hade klipptid HALV ! . Så jag kutar till bussen och missar nästan den också.

När jag väl va där gick det bra haha .

Sedan stack jag hem för att hämta badkläder och lite sånt för en dag på stranden med klassen.
Det blev FÖR mycket sol för lilla mig så nu har jag bränt mig as mycket på låren och axlarna. Inte bra och speciellt inte braefter som jag hade shorts på mig :O . värsta bonna brännan , paniiiik!!!!

Jag var på stranden från 12-17 och nu hade jag tänkt att sova en stund !

 Borg,Adam,Tobbe och Lewi
 Fidi ;)
 Becka schtekaarn <3
 Sadra baby <3
 Fidi puttade i valle med din kjol ! :P
 Yey
Valle , så underart söt på denna !
 Bara för att valle har int leende. Mitt lilla hår oxå !
 Fin solbränna !!! NEEEEJ !!!!! så hämskt !

Pusspusss

Kommentar:
#1: Tobias

svar: den e god den :D

2008-06-09 @ 18:44:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: