Kastella

2008-06-25
23:54:25

Trött och Förbannad !
Har precis kollat på the Waitress . Den var helt okej men jag gillade inte slutet.



Idag slutade vi tidigare på dansen och det var tur det för jag höll på att spricka av hat till en viss människa. Hur kan någon vara så trög och störd. Jag som trodde han typ var normal men nej nej ... Asså detta är ingen speciell pojk eller så utan det är bara en som dansar med oss. Känner absolut inte för att komma imorgon vill bara skita i allt nu men det kan man ju nte göra bara för det här :S . Får la se hur det blir i värsta fall får jag la bara snacka med någon av våra ledare ....

Nu är jag trött, jaghar sagt åt mig hela veckan att jag ska gå och lägga mig tidigt för att jag går upp så tidigt på morgonen och är helt förstörd när jag kommer hem . Men nej nej det bli alltid runt 01.00 iaf :O . Idag blir det lite tidigare men 00.00 är ganska sent också, duktigt karro ! =)  :O. 

Nej nu ska jag sova . hoppas ni har haft en bättre dag än va jag har haft ! :) 

Kommentarer:

Slutet är så dåligt, de skulle blivit tillsammans.. MEN GUD VILKEN SÖT DOTTER :d

2008-06-26 @ 00:54:20
#2: m

ZOZO IS HOT

2008-06-26 @ 23:50:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: