Kastella

2008-03-28
13:23:42

Blir inget Lager idag :(
Idag skulle jag somsagt tlll lager  men det blir inte så. Jag och mamma bestämmde oss för att åka typ nästa vecka eller nåt. Det kan ju vara ganska utplockat nu när det har varit påsklov och allt. Men min syrster åker och om hon hittar mycket så åker vi nog på mån eller något.

Just nu sitter jag och proppar i mig varma mackor. Älska XD . Om nån timme så ska jag och min mamma åka till A6 för att shoppa parfym och en tröjja till mig får se man kanske hittar något mera. :)

Vad ska ni hitta på?

Ikväll vill jag göra något kul får hoppas att någon av töserna ringer mig snart så vi kan hitta på något :)

Vi hörs senare pusspuss

Kommentarer:
#1: malin

ja du måste.. den är helt underbar :D

2008-03-28 @ 14:32:03
#2: S a r a

Idag har jag typ redan gjort allt som jag skulle ha gjort :P Haha.. du då?

2008-03-28 @ 16:17:55
#3: Sara

Jo, så länge det är bra ljusförhållanden är det bra, men annars är det kass :/ Ska köpa en sytemare snart och sälja/ge bort den gamla till mamma om jag inte behåller den själv :)

2008-03-28 @ 18:15:53
#4: jouvina

sv; haha, jo, lite :P har lite fobi för låtar som jag lyssnade på i just den perioden haha :p

2008-03-28 @ 18:33:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: