Kastella

2008-03-11
18:28:01

Depp
Idag känner jag mig bara sååå deppig vill bara gå och lägga mig
och sova .. och hoppas på en bättre morrondag för just nu är inget kul. Usch!

I skolan var jag så jävla trött vi hade aerobic prov kl 8 gick la inte sådär as bra,
men men . Sedan fortsatte dagen och på svenskan var jag såååå trött jag och jojje
fick oss dock några goda skratt så jävla lama e vi :O.  satt och målade serier om
att vi dog och sånt :S ceeepeee.

Nej vet inte vad jag ska skriva mer .. är inte så pigg på att skriva ida så jag tror jag
avslutar detta nu. Blev iaf ett litet inlägg om dagen !

Jag höll på att glömma ! idag åkte lilla becka till spanien och kommer lämna oss ensamma
i en hel vecka :( . hoppas du får det kanon !!! <3


Bild på Jojje babe på svenskan ! <3
image72

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: